RealLifeNumbers v1.0.0.9

FS22 Jiné

RealLifeNumbers v1.0.0.9

Tento mod má dva hlavní cíle:
Definovat herní prostředí napodobující farmaření v reálném životě.
Umožnit hráčům individualizovat hru pomocí jednoduchého editoru.

Tento mod nebyl napsán pro režim pro více hráčů.
Nebylo testováno ani v režimu pro více hráčů.

Protokol změn 1.0.0.9
RealNumbersContractRewards.lua: aktualizován pomocí souboru xml a dodávkyTransport
RealNumbersAnimalScaling.lua: opraven problém na konci měsíce

Verze 1.0.0.8
1. RealNumbersAnimalScaling.lua. Parametry škálování zvířat nyní v souboru xml.
2. RealNumbersLoan.lua. Definuje úrokovou sazbu a maximální výši půjčky.
3. RealNumbersFieldPrices.lua. lAlt-ry uvádí předpokládaný výnos plodin
4. RealNumbersSprayTypes.lua. Upravené rychlosti postřiku.
5. RealNumbersCropGrowth.lua. lAlt-rs změněno na lAlt-rg
6. Tři verze všech xml souborů: Francie, Velká Británie, US Heartland.
Pokud vytvoříte dobrou sadu xml souborů pro jinou zemi, stát nebo oblast, zadejte své jméno
v horní části souborů a pošlete mi kopii pro zahrnutí do budoucí aktualizace.
– Malé opravy v hodnotách parametrů.

Verze 1.0.0.7
1. RealNumbersCropGrowth.lua. Tento skript umožňuje uživateli modu definovat jedinečné kalendáře růstu plodin pro každou uloženou hru. To umožňuje uživateli navrhovat realistické kalendáře plodin pro mapy v různých regionech/státech/zemích.
Uživatel specifikuje měsíc osiva a měsíc sklizně pro každý typ plodiny. Skript poté upraví přechody stavu růstu tak, aby plodina dosáhla stavu sklizně v určený měsíc sklizně.
Skript pracuje se dvěma růstovými cykly pro každou plodinu. Tímto způsobem můžete dosáhnout mnoha různých typů cyklů.
1 cyklus: shodné parametry obou cyklů.
1 zimní semenný cyklus a 1 jarní semenný cyklus.
2 paralelní jarní cykly setí.
2 plodinové cykly za sebou.
Skript omezuje období sklizně na jeden měsíc pro každou plodinu. Každý cyklus má svůj vlastní měsíc sklizně.
Uživatel může vypnout požadavek na rolování pro každou plodinu.
Podívejte se na nahrané obrázky.
Varování. Skript může změnit kalendář růstu plodin ve vaší hře. Nejbezpečnějším přístupem je začít novou záchrannou hru. Pokud chcete použít mod ve stávající záchranné hře, je to možné, ale může to změnit cyklus růstu plodin již nasetých plodin. S největší pravděpodobností plodina nedosáhne stavu sklizně v určeném měsíci sklizně. Věci by měly fungovat tak, jak mají, pro plodiny naseté po instalaci skriptu.
2. RealNumbersFieldPrices.lua. Tento skript nyní používá soubor xml. To umožňuje uživateli vytvořit jedinečné seznamy pronajímatelných polí pro každou uloženou hru. Také cena za Ha a cena pronájmu mohou být nastaveny jedinečně pro každou uloženou hru.
Distribuční soubor zip nyní obsahuje tři další složky.
FarmingData: Dokumenty s kalendáři růstu pro EU a USA. Obsahuje také soubor Excel se spoustou relevantních dat pro zemědělství v EU (výnosy, ceny atd.)
Dokumenty: Knihovna souborů PDF s informacemi o plodinách, zvířatech a zemědělských technologiích.

Verze 1.0.0.6
1. Čte upravené soubory XML s parametry hry. Tato verze splňuje častý požadavek, aby upravené parametry hry byly uloženy v xml souborech. To má několik výhod. (a) Nemusíte opakovat úpravy všech vašich přizpůsobených parametrů hry pokaždé, když je zveřejněna nová verze modu. (b) Můžete mít více sad xml souborů, jednu sadu pro každou uloženou hru. To znamená, že můžete přizpůsobit parametry hry regionu, státu nebo zemi vašich map.
Můžete upravit hodnoty v souborech xml. Pokud změníte názvy parametrů nebo přidáte nové názvy parametrů, nebudou přečteny.
2. Soubory XML. V tuto chvíli jsou xml soubory přizpůsobené verze fruitTypes.xml, fillTypes.xml a sprayTypes.xml.
3. RealNumbersHarvestBonusScaling.lua. Tento mod umožňuje uživateli upravit bonus ke sklizni válení, mulčování, orání atd. Toto nebylo testováno. Dejte nám prosím vědět, zda to skutečně funguje.
4. Rozbalte distribuční soubor. Musíte rozbalit distribuční soubor. Přečtěte si pokyny k instalaci a umístěte soubory xml a soubor zip mod, jak je vysvětleno.

Verze 1.0.0.5
Opraveno několik problémů ve verzi 1.0.0.4 RealNumbersAnimalScaling.lua.
Nic nového přidáno.

Verze 1.0.0.4
1. RealNumbersAnimalScaling.lua: Přidán skript pro škálování parametrů zvířat
Pomocí tohoto skriptu bude uživatel modu moci upravit mnoho parametrů souvisejících s hospodářskými zvířaty, jako jsou ceny nákupu, prodeje a dopravy, vstup krmiva a slámy a mléko, hnůj, kejda a výstup z palet.
Období pastvy: Skript definuje období pastvy a upraví příslušné parametry na nové hodnoty během pastevní sezóny. Ve výchozím nastavení sníží příjem krmiva pro krávy a ovce na 10 %, za předpokladu, že zbývajících 90 % pochází z konzumace trávy. Podobné škálování se provádí pro vstup slámy a výstup hnoje a kejdy. Příjem zimního krmiva ovcí je založen na obsahu sušiny sena, nikoli trávy. Produkce vlny je v období pastvy zvýšena o faktor 10.
Dojivost kravského mléka je stanovena na 29 litrů za měsíc a produkce vajec je stanovena na 29 vajec za měsíc na kuře.
Problém s krávou. Ve hře s vanilkou začnou krávy produkovat mléko, když je jim 12 měsíců. V reálném životě začnou produkovat mléko po prvním otelení. V tomto scénáři začíná laktace, když je kravám 29 měsíců. Uživatel může změnit měsíc laktace.
Prasečí problém. Ve hře s vanilkou se prasnicím každé 4 měsíce narodí pouze JEDNO prase. V reálném životě prasnice rodí každé 4 měsíce vrh 10 – 14 prasat (Landrace ~14). I když je možné zkrátit dobu březosti ze 4 na 1 měsíc, zvýší to produkci selat pouze 4krát.
V tomto scénáři je doba březosti prasat udržována na 4 měsících. Chcete-li hrát chov prasat realistickým způsobem, měl by hráč zapomenout na chov selat a místo toho simulovat prasečí farmu pro výkrm prasat slaniny. Každý měsíc přivezete plnou várku 6měsíčních prasat k prodejci zvířat a koupíte plnou várku 0 měsíčních selat, která si vezmete s sebou zpět do ohrady pro prasata. Kapacita kotce by měla být dostatečně velká, aby pojala 6 plných dávek prasat, každé po jednom nákladu ve věku od 0 do 5 měsíců.
2. RealNumbersCalenderInfo.lua: Přidán skript pro tisk informací kalendáře do souboru protokolu.

Verze 1.0.0.3
1. RealNumbersStoneScaling.lua: Přidán skript pro změnu velikosti kamenů pole.
Ve stažené verzi je parametr škálování velikosti nastaven na jedničku. Před změnou měřítka velikosti kamene musíte sebrat všechny existující kameny pole. Pokud velikost snížíte, sběrač kamenů nerozpozná kameny s původní velikostí.

V tomto případě máte dvě možnosti:
Znovu obdělejte pole. Tím odstraníte staré kameny a vytvoříte nové.
Nastavte parametr změny velikosti kamene zpět na předchozí hodnotu a seberte staré kameny.

Zkoušel jsem nastavit parametr měřítka na 1/2. To dává menší, ale viditelné kameny. Pro velmi malé měřítko se kameny stanou neviditelnými. Pokud velikost kamene velmi zmenšíte, můžete také kamenný systém vypnout.
Faktor opotřebení zařízení, který nastavil na měřítko jako čtverec měřítka velikosti kamene. Pokud je velikost kamene zmenšena o 1/2, faktor opotřebení na zařízení je zmenšen o 1/4. Pokud zvětšíte velikost kamene o 1,41, faktor opotřebení se zdvojnásobí.
Výtěžnost kamene při vybírání kamene může být také škálována. Hustotu tření kamene se mi však nepodařilo upravit.
2. RealNumbersStorePrices.lua: Přidána možnost nastavit dailyUpkeep jako procento z maloobchodní ceny. Pro řadu kategorií položek byly definovány jedinečné parametry měřítka.

Verze 1.0.0.2
Přidán skript RealNumbersTreeLogPrices.lua pro úpravu cen 19 druhů dřeva ve hře.
Uživatel modu může upravit cenu frézovaného dřeva na požadovanou cenovou hladinu. Mod pak vypočítá prodejní cenu kulatiny. Do souboru protokolu se vytiskne tabulka.
Chcete-li upravit poplatek za pomocníka, použijte prosím mod AIcost od HappyLooser.

Verze 1.0.0.1
Pevné škálování cen při nákupu více balíků, bigbagů a bigbagových palet.

Verze 1.0.0.0
Považujte to za beta verzi. Testování bylo velmi řídké.
Hrajte na ekonomické úrovni HARD!!
Tento mod je ve srovnání s původním modem pro FS19 velmi zmenšený. Verze FS22 obsahuje následující skripty:
RealNumbersFieldPrices.lua: (stisknutím lAlt-rf získáte seznam oblastí pole a další informace)
– Upravené ceny zemědělské půdy
– Definuje zlomek zemědělské půdy jako pronajímatelnou za sníženou cenu (lze vypnout)
RealNumbersFillTypes.lua:
– Upravená cena za litr (pouze typy výplně, nikoli budovy nebo zařízení)
RealNumbersFruitTypes.lua
– Nastavitelný výnos, výnos řádků a použití osiva (výchozí nastavení není žádné měřítko)
RealNumbersStorePrices.lua:
– Nastavitelné ceny za balíky, bigbagy, bigbagpalety a palety
RealNumbersLeasing.lua:
– Nastavitelné leasingové náklady na vybavení (výchozí: plochý denní zlomek obchodní hodnoty)
RealNumberContractRewards.lua:
– Upravené odměny za mise
RealNumbersSellingStations.lua
– Snížené cenové rozdíly mezi sellPoints
Zbývá udělat: snížit mzdy pomocníků.
Každý skript je nezávislý. Všechny skripty, kromě RealNumbersFieldPrices.lua, lze komentovat v modDesc.xml.
Existuje pouze jedna univerzální verze modu. Uživatelé modů v různých částech světa možná budou muset upravit škálování cen uvnitř každého skriptu tak, aby odpovídalo cenovým úrovním v jejich části světa.
Ve verzi FS19 byla pro každou položku definována jedinečná sada hodnot parametrů. Nemám čas opakovat tento podrobný přístup ve FS22. Ve verzi FS22 jsou položky škálovány ve velkých skupinách. Např. všechny fillTypy jsou zmenšeny o stejné číslo.

Kredity:
Model: Kaj-Aage Henneberg Script: Kaj-Aage Henneberg Idea / Concept: Kaj-Aage Henneberg Testing: Kaj-Aage Henneberg





Jak používat Farming Simulator 25 mody

Vítejte v největší moddingové komunitě Farming Simulatoru. Stále si nejste jisti, k čemu slouží Farming Simulator 25 mods? Hra byla vyvinuta tak, aby podporovala modifikace (mody), které může vytvořit každý fanoušek. Mody tedy můžete použít k upgradu původní hry. Ano, souhlasíme s tím, že hra je již velmi dobrá, nicméně můžete mít pocit, že ve hře potřebujete více kombajnů, traktorů nebo jiných nástrojů. Navíc samotná hra nabízí různé typy modů, které mohou změnit hru, opravit některé chyby, které hráče obtěžují, nebo se jen pokusit udělat hru zajímavější. To je důvod, proč byste měli vyzkoušet FS25 mods. Vzhledem k tomu, že existuje mnoho různých FS 25 modů, instalace jednoho z nich hru trochu změní a stane se jedinečnou. Všechny LS25 mody jsou zcela zdarma, takže se nemusíte bát plateb nebo skrytých daní. Vyzkoušejte nyní Farming Simulator 25 mods a staňte se lepším farmářem.



Nejlepší FS22 Jiné mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!