ReShade v6.3.3.0
ReShade v6.3.3.0
ReShade je obecný post-processingový injektor pro hry a video software vyvinutý společností Crosire.
Představte si svou oblíbenou hru s okolní okluzí, efekty skutečné hloubky ostrosti, korekcí barev a dalšími… ReShade poskytuje automatický a obecný způsob přístupu k informacím o barvě a hloubce obrazu (tato možnost je automaticky deaktivována v režimu pro více hráčů, aby se zabránilo zneužití) a vše ostatní. nástroje, které to umožňují.
Možnosti jsou nekonečné!
Přidejte pokročilé antialiasing SMAA s detekcí hloubek okrajů, okluzi okolního prostoru na obrazovce, efekty hloubky ostrosti, chromatickou aberaci, dynamické zrno filmu, automatickou saturaci a korekci barev, křížové zpracování, víceprůchodové rozostření … cokoli chcete.
ReShade má svůj vlastní stínovací jazyk a kompilátor s názvem ReShade FX.
Syntaxe vychází z HLSL a přidává užitečné funkce určené pro vývoj post-processingových efektů: Definujte a používejte textury přímo z kódu shaderu, vykreslujte je, měňte stavy vykreslování, načtete data barev a hloubky, vyžádejte si vlastní hodnoty, jako jsou časovače popř. klíčové stavy.
A to není vše.
Napište své shadery pouze jednou, fungují všude, bez ohledu na to, zda je vaším cílem Direct3D, OpenGL nebo Vulkan: ReShade se postará o jejich zkompilování do správného modelu shaderu a jazyka (HLSL, GLSL nebo SPIR-V).
ReShade 5.0 představil výkonné doplňkové API, které umožňuje psát doplňky jak pro ReShade, tak pro hry, se kterými se používá (toto je povoleno pouze v sestavení ReShade s plnou podporou doplňků, které je nepodepsané).
Další informace naleznete v dokumentaci.
Reshade