Rogatki Edited (Multifruit and Production) v2.3.0.0
Rogatki Edited (Multifruit and Production) v2.3.0.0
Toto není mod!!! Rozbalte a nahraďte všechny soubory a složky v původní složce mod.
V2.3.0.0
– zvýšená míra produkce Farm Dairy;
– přidána množství osiva Precision Farming pro nové plodiny (potřebuje nejnovější verzi Precision Farming);
– opraveny chybějící textury vzdálenosti;
– opraveny chyby na chmelové révě;
– opraveny chybějící obrázky hud;
– změněna budova mlýna na obilí; nyní můžete získat ccm syrové, otruby, drcenou kukuřici a minerální krmivo jako volně ložené; také pokud chcete, můžete také získat zpět obilí;
– opraveno, že kuřata jedí příliš mnoho (omylem jsem nastavil, aby kuře sežralo tolik jako ovce 🙂 – nyní jí více než základní hra, ale rozumné množství);
– zvýšená produkce vajec u kuřat a kachen;
– koně, slepice, ovce a kozy již nepotřebují slámu, protože nebudou produkovat hnůj (kozí stáj stále uvádí slámu jako požadavek, ale není třeba ji plnit);
– další drobné změny/opravy.
Úplnou mapu, návody a otázky najdete na mém Discordu.
Vyloučení odpovědnosti:
Při hraní bez Precision Farming stále dochází k chybě, která způsobí, že orba/kultivace nastaví stav hnojení na daném poli na 100 %. Dokud nenajdu opravu (s největší pravděpodobností poté, co se naučím používat novou podporu 64 druhů ovoce, která přišla s patchem 1.9), můžete používat Precision Farming mod, protože s ním se žádná taková chyba nevyskytuje.
Také pokud narazíte na závady jako plovoucí listí obilí nebo dvě plodiny na jednom poli (nahlásili 2 hráči, já jsem se nikdy nesetkal a hrál jsem na stejné záchranné hře od verze 1.1, také jsem testoval mapu na několika nových sanech…) , můžete použít Esy Dev mod k „resetování“ pole, které se pokazilo: nejprve nastavte typ půdy na orat, poté nastavte typ plodiny na jakoukoli fázi růstu, která byla předtím (nebo chcete).
Pro ty, kteří opravdu bojují s používáním mého balíčku a pro tutoriály pro nové plodiny, zvířata a produkci, se prosím připojte na můj discord server, který najdete v mém profilu.
Pro sklizeň mrkve a cibule jsem přidal nějaké mody jako požadavky, které by se měly automaticky stáhnout z mod hubu. Můžete také zkontrolovat můj Fortscritt Multifruit edit pro menší stroj, který se lépe hodí pro tuto mapu.
Všechny kredity jdou tvůrci map VenturioGames a jeho týmu a farmáři Andymu za zvířata.
Přidány další plodiny: žito, proso, fazole, hrách, čočka, lněné semínko/len (s lněnou vlákninou jako sláma), chmel, mák, hořčice, mrkev a cibule, ale ODSTRANĚNY olivy, cukrová třtina a ředkev olejná;
– vyměnil olistění a porost za vojtěšku a jetel, protože nedorůstaly;
– přidali nové plodiny a slámy do všech prodejních míst a výrob, také většina z nich má smlouvy;
– přidány nové továrny (pekárna, přádelna, olejárna, mlýn na obilí atd.) s novými produkty a novými budovami pro zvířata.
– přidána zvířata z HOF Bergmann od farmáře Andyho, včetně koček (kočky jedí minerální krmivo, rozmnožují se a lze je prodat);
– přidána kočičí zóna a iglú pro telata, která lze umístit do stavebního režimu (telata potřebují slámu a mléko; iglú jsou 2 různá umístění: jedno se všemi ploty, druhé pro přidání do prázdných prostor, kde jsou ploty; nejprve srovnejte zem);
– přidán chov koz od HOF B. pro získání kozího mléka (!!! – odstraněné ploty, pastva dost velká jim dává trochu prostoru; dovnitř přidejte pouze kozy, protože na paletách se podivně rodí jeden kus vlny oa paleta; pro ovce použijte jiný kotec /pastvina);
– přidán skleník a otevřený zahradní pozemek s novými rostlinami;
– přidán seník, který přijímá sudé balíky (ale vrací objem) a upraveno silo bunkru mapy tak, aby přijímalo vojtěšku a jetel
– přidáno úložiště kořenových plodin, které pracuje s mrkví a cibulí;
– přidán růstový kalendář OmaTany pro ty, kteří chtějí hrát bez sezón (jen základní herní plodiny rostou rychleji; nevím, jak přidat, aby nové plodiny správně fungovaly mimosezónní růst; pokud víte, přidejte a kontaktujte mě pro aktualizace);
– přidán vlastní provoz s vlastními vozidly
– přidána nová zvířata na předem umístěnou pastvinu a prodejce zvířat.
Překlad pouze v angličtině a rumunštině. Omlouvám se za poláky, ale neopravil jsem překlad (nedostatek času a jazykových znalostí, pokud můžete pomoci, oceníme a zahrneme do příští aktualizace)
Další změny, na které jsem zapomněl.
Známé problémy: Fruit Orchard má nějaké chyby, které snad brzy opravím; proso nenačte vzdálenost olistění (vyzkoušeno vše, co jsem věděl, ale není to lámání zvěře). Pokud se vyskytnou další problémy, nahlaste je a pokusíme se je opravit.
Kredity:Jinkou89