SimpleIC v0.9.1.0
SimpleIC v0.9.1.0
v0.9.1.0
Nastavení jsou uložena a lze je změnit, aniž byste byli správcem pomocí jason0611 #20
Přidání disableWhenSimpleICIsActive do moveTools (viz example.xml)
Opravený překlad cz chybně přidaný jako en #21
V 0.9.0.9
Opravená chyba trigger_on a trigger_off nefungující — simpleIC_animations.lua:128: pokus o indexování místního 'self' (booleovská hodnota)
Opraveno mizení myši v chybě pro více hráčů
V 0.9.0.8
jazyk CZ přidal Kynuska
V 0.9.0.7
Odstraněny Debug Prints, první "Release" verze, stále nedokončená, ale už žádné větší chyby.
V 0.9.0.6
Upozornění: Byla nalezena stará verze formátu souboru shape 'weightSetBall.i3d.shapes'. opraveno [problém #10]
V 0.9.0.5
opravena chyba na serverech – pokus o volání metody 'readStream' (nulová hodnota) [problém #8]
V 0.9.0.4
oprava synchronizace pro více hráčů [vydání #6]
uložení opravy animaceState
oprava ztráty vnitřních zvuků [problém #7]
přidán překlad do polštiny (díky KITT3000)
V 0.9.0.3
zpackaná verze, aktualizujte prosím znovu
V 0.9.0.2
opraven problém při ukládání simpleIC_animations.lua (81) [vydání #4]
V 0.9.0.1
Počáteční vydání Github pro FS22
Nejdůležitější věc:
Jak to otestuji a zahraju?
Stáhněte si FS22_simpleIC.zip a přidejte do složky mod
Stáhněte si mod, který je připravený pro SimpleIC, nebo si ho upravte sami (pro FS22 momentálně neexistuje žádný příklad modu, ale nějaké přidám později – XML je stejné jako ve FS19, i když ano.. můžete ho použít)
Zahrajte si hru a bavte se.
Nahlaste chyby, pokud si nějaké všimnete, pomocí logu, popisu nebo obrázků 🙂
Co to je:
Toto je nový pohled na dobře známé interaktivní řídicí skripty ve Farming Simulatoru. Byl zaveden ve FS19 jako dobře známý a dobře používaný Mod, takže zde je pro FS22. Zpočátku jsem nechtěl tento Mod opakovat, ale nikdo jiný to nechtěl udělat. Tady to je. Doufám, že se vám to líbí a oceníte to lol.
Toto je globální skript, což znamená, že se nemusí přidávat do každého modu zvlášť, nejsou nutné žádné další změny modDesc.xml jako l10n Texty atd.
Je zřejmé, že vozidlo-xml a i3d musí být ještě upraveny, skript nemůže magicky oddělit dveře a přidat spouštěcí body. Ale jakmile budou přidány potřebné linky, IC bude aktivní, dokud budete mít tento mod aktivní.
to také znamená, že lidé, kteří nemají rádi IC, nemusejí odstraňovat všechny modifikace vozidel, jen neaktivovat tento mod.
to také znamená, že existuje pouze jedna verze IC a ne 50 různých, které se dostávají do vzájemného konfliktu
aktualizace IC jsou globální a použitelné ve všech modech
Jak to přidat do mého modu:
Existuje soubor example.xml vysvětlující všechny aktuální možné položky XML a jejich činnost. Pokud nejste v modování úplným nováčkem, mělo by to stačit, abyste mohli začít 🙂
Pokud již modding dobře znáte, zde je krátké vysvětlení: (podívejte se na odkazovaný Deutz Agrostar výše a podívejte se na úplné řádky XML)
outsideInteractionTrigger = playerTrigger, ve kterém hráč může otevřít dveře a další vnější věci zvenčí
animationName = název animace pro dveře
AnimaceSpeed = rychlost animace (samozřejmé)
sdílená animace = zatím nepřidáno
soundVolumeIncreasePercentage = o kolik se zvýší hlasitost zvuku při otevření těchto dveří. Hodnoty budou sečteny pro více než jedny dveře, max. je outdoorSoundVolume
insideTrigger a outsideTrigger = "Triggerpoints" např. transformGroups, které označují místo, kde lze kliknout na komponent IC
triggerPoint = index / název i3dMapping pro transformGroup
triggerPointSize = velikost/poloměr kolem triggerPointu, kde se stále registruje jako kliknutí.
modelleicher