Sportovní kolo Honda NR750 v1.0.0.0











Sportovní kolo Honda NR750 v1.0.0.0
Honda NR750
Která motorka je pro vás úžasná, skvělá a nezapomenutelná? Možná Yamaha R1 nebo původní CBR900RR Fireblade, možná '90 Bimotas nebo Kawasaki ZZR1100, pak možná Honda RC45 nebo RC30, seznam pokračuje. Ale kdybych byl požádán, abych vybral jediné kolo, které by překonalo všechny ostatní, byla by to Honda NR750.
Před více než 30 lety, v říjnu 1991, se zrodil nejexotičtější a nejdražší (v té době) japonský sériový motocykl Honda NR750, jehož technologická úroveň je dodnes neuvěřitelná.
Pojízdný závodní stroj za skutečnou hodnotu, aktuálně kolem 150 000 EUR, je zde nabízen v FS22 za minimálně 50 000 EUR.
Lesklý chrom, lesklé karbonové obložení a neobvyklá technologie dělají z tohoto motocyklu diamant dvoukolek.
Oválný pístový motor je unikátní a náhradní díly jsou stejně drahé. Například pístní kroužek kolem 400 eur, píst kolem 860 eur, válec kolem 4200 eur nebo jedna z hlav válců za pouhých 8800 eur.
Bylo postaveno jen vzácně 300 strojů.
Díky Silak_68 se nyní tato motorka stala dostupnou pro každého a ženy v neomezeném počtu pro Farming Simulator 22
_
Honda NR 750 nabízí:
Barva: vysoce leštěná červená s třpytivými chromovanými částmi.
S karbonovou helmou nebo bez. (S helmou se doporučuje krátký sestřih).
1. pohled, vnitřní pohled:
Animace osvětlení palubní desky, analogový displej digitálně řízeného otáčkoměru, digitální ukazatel rychlosti, palivoměr, displej pro blinkry, výstražná světla, dálková světla, zobrazení času (herní čas), kontrolky všech displejů se rozsvítí, když motor nastartovaný, zrcátka vlevo a vpravo, pohyb řízení, pohyb hlavy řidiče při zrychlování a zastavení, boční naklánění motocyklu v zatáčkách, výhled řidiče zůstává vodorovný, simulace nerovností na vozovce,
3. pohled, vnější pohled:
Animace pastorku, řetězu, řetězového kola, kol, paprsků, předního a zadního zavěšení, řízení, směrových světel, výstražných světel, potkávacích světel, dálkových světel, brzdového světla, koncového světla, výběr SPZ s osvětlením SPZ, topení a výfukové plyny vývod. Naklánění motocyklu v zatáčkách, změna polohy řidiče v zatáčkách, naklánění a narovnávání řidiče při zrychlování a zastavování. Stojná noha při stoji. boční stojánek,
Znečištění je nové a lze jej vyčistit vysokotlakým proudem.
Úspěšné efekty v chromu a laku.
Výkon modelu:
– Rychlost: 260 km/h
– HP: 92 kW / 125 HP
– Maximální otáčky: 16000 ot./min
– Objem nádrže: 17 litrů
– Hmotnost: 240 kg
Copyright: 3D model author: Comrade1280 Texture: Comrade1280, Silak_68 Mod author: Silak_68 Tester: Silak_68, Maulwurf63 Description: Maulwurf63