Terrain Height Adjuster v1.0.0.4





Terrain Height Adjuster v1.0.0.4
V1.0.0.4
– Mírně přepracovaná struktura, mod a vylepšená fyzika, momentálně jen chování na okraj (ale jak moc je to vytříbené, to bych rád slyšel přes recenze, snad jsem všechno rozbil)
Pro správnou funkci modu je potřeba nastavit hodnotu maxheight = "0.7" v souboru "mape.i3D" umístěném na / Farming Simulator 25 / Data / Maps / Mapeu-Sas nebo v souboru vaší módní karty.
V souboru „Mapeu.i3d“ potřebujete následující řádek:
<DisplacementLayer name="terrainDisplacement" size="16384" tileSize="16" numChannels="6" cellSize="8" viewDistance="25" blendOutDistance="5" maxHeight="0,7" densityMapShaderNames="terrainDisplacementMap"/>
– Skluzavka v dešti – vozidla ztrácejí chuť a mohou shazovat mokrou trávu a nečistoty.
– Hluboké vyjeté koleje – těžké listí stroje je patrné zejména v měkké půdě po dešti.
– Půst v blátě – jízda na vlhké půdě s úzkými pneumatikami zvyšuje pravděpodobnost uvíznutí.
– Dynamické nastavení parametrů – mod automaticky reaguje na změny počasí a povrchu.
Erata