Textury ovesných plodin v1.0.0.0
Textury ovesných plodin v1.0.0.0
Tyto textury ovesných plodin lze použít k nahrazení jakýchkoli existujících textur obsažených buď na mapě modů, nebo ve výchozích herních souborech.
UPOZORNĚNÍ: Toto NENÍ mod, který se má umístit do vaší složky mods. Jedná se o náhradní balíček textur.
Celé listí plodiny bylo překódováno a spolu s novými texturami přibližuje plodinu mnohem blíže skutečnému ovsu. Všechny textury vzdálenosti byly upraveny tak, aby se detaily pro LOD a vzdálené textury prolínaly tak hladce, jak je to jen možné.
V kódování je obsažena možnost nechat „stopy po pneumatikách“ drtit strniště při použití ničení plodin. To skutečně přidává další úroveň ponoření při práci na poli.
Balíček textur je dodáván se souborem txt s úplnými pokyny k instalaci, jak jej přidat do mapy modu.
Pokud modová mapa používá všechny výchozí textury, budete muset vytvořit složku „foliage“ a pak do ní zkopírovat celou složku Oat.
Poté budete muset upravit soubor map map.i3d pomocí programu notepad++ a přejmenovat cestu k souboru „oat.xml“ na stejné místo, kam jste umístili vlastní oříznutí.
Pro většinu map by to bylo: "foliage/oat/oat.xml"
UPOZORNĚNÍ: Před provedením jakýchkoli úprav VŽDY proveďte zálohu.
Kredity:BulletBill, GIANTS