Unimog U1200, U1400, U1600 v0.9.3.0






Unimog U1200, U1400, U1600 v0.9.3.0
Unimog s mnoha možnostmi konfigurace (beta verze)
Seznam změn 0.9.3.0:
Přidán vnitřní zvuk pro déšť a krupobití
Přidány pípání pro GPS
Upravený zvuk brzd
Opět upraven zadní posilovač zdvihu; u verze s valníkem se nyní zvedá o něco více
První Mercedes-Benz Unimog U 1200 byl vyroben v roce 1976 a poslední U 1600 z této těžké řady sjel z montážní linky v roce 2002.
Unimogy U 1200, U 1400 a U 1600 měly šestiválcový motor.
LS Unimog má následující vlastnosti:
– K dispozici jako U1200, U1400 a U1600
– Cena: 26 400 € – 46 400 €
– 6 verzí motoru od 125 do 241 koní
– Maximální rychlost: 80 km/h
– 7 konfigurací plochého lože
– Objem: 1500 l – 3800 l
– Konfigurovatelná přední a zadní hydraulika
– 18 skutečných barev Unimogu
– 28 kombinací pneumatik/ráfků
– Možnost pasažéra v multiplayeru
– Manuální propojení pomocí interaktivního ovládání
Další možnosti konfigurace:
– Okna suchá nebo mokrá v dešti
– Střešní klimatizace od firmy Behr
– Lesní klec
– Kukuřičný gril
– Přední ochranný rám
– Bull bar s dvojitými světlomety
– Držák ochranného rámu na střeše
– Žádný, jeden nebo dva rotující majáky
– S bočními polepy Unimogu nebo bez nich
– Tři varianty výfuku
– 4 další střešní okna
– Sluneční clona
– Monitor (připravený pro "skutečné GPS")
– Interaktivní ovládání nebo ovládání myší
– Připraveno pro precizní zemědělství
– Klakson se zvukem klaksonu
– Přední panel přepínatelný pomocí integrovaného obvodu
– Ochranná mřížka předního světla
– Podkova na mřížce chladiče
– Barevná konfigurace krytu
– Různé barvy a materiály pro podlahu postele
Ve srovnání s jinými vozidly LS má Unimog další funkční kontrolky:
– Směrová světla pro první a druhý přívěs
– Spropitné
– Pohon všech kol (s vylepšeným systémem vozidla)
– Diferenciál (s vylepšeným vozidlem)
– Ruční brzda (s vylepšeným vozidlem)
– Zapnutý vývodový hřídel (dle standardu Giants)
– Rotační maják (dle standardu Giants)
– Rezervní světlo (dle standardu Giants)
– Kontrolka řazení (4 kontrolky uprostřed palubní desky)
Směrová světla jsou v provedení s žárovkou do zásuvky a byla vytvořena speciálně pro Unimog.
Samostatné závaží na betonové lůžko je k dispozici ke koupi v kategorii obchodu „Závaží“:
– Cena: 1 000 €
– Hmotnost: 1 400 kg
Koryto na karoserii najdete v kategorii obchodu „Výměnné karoserie“:
– Cena: 5 500 € – 8 000 €
– Objem: 1 500 l – 3 800 l
– 5 konfigurací plochého lože
Korbu lze s Unimog použít pouze tehdy, pokud byl Unimog zakoupen v konfiguraci „Bez plošiny“.
Přední hydraulický systém je k dispozici ke koupi za 1 500 EUR v kategorii obchodu „Různé“. Ten lze poté kdykoli připevnit a odmontovat pomocí příslušenství.
Alternativně lze přední hydraulický systém zakoupit také jako součást konfigurace při nákupu Unimogu; demontáž pak proběhne pouze v dílně.
Samostatná přední hydraulika má výhodu v tom, že se snáze připojuje a odpojuje, ale nevýhodu v tom, že při nechtěném stisknutí tlačítka pro připojení spadne.
Dveře, zadní okno a střešní okno lze otevřít buď interaktivním ovládáním, nebo tažením myši se stisknutým tlačítkem myši (ovládání myší).
Plachta Unimogu se otevírá klávesou „N“ a plachta přívěsu klávesou „Y“.
Konfigurace umožňuje nastavit, aby dešťové kapky byly viditelné na oknech, když prší, na rozdíl od obvyklého standardu Giants, zatímco oblast stěračů zůstává čistá.
Bez nich by uvedení Unimogu na trh nebylo možné. Jsou to:
bm-modding (původní moddeři modelu)
Maxter (FH + jeho Unimog byl tehdy změřen)
FBM (Unimog byl týmovým projektem FBM v LS19)
Puma, Hunter4987, Bremi456 a sNiksnak (LS19)
Landmensch, Gnescher
Přispěvatelé aktuální verze LS22:
PeterAH, AlexL353_modding, WolfIQ, Oldenfarm
Informace o použitých dílech naleznete v popisu modu.
Doporučené mody
Interaktivní ovládání
RealGPS
-