Unimog U1250, U1450, U1650 Beta v0.9.3.0










Unimog U1250, U1450, U1650 Beta v0.9.3.0
Unimog v dlouhé verzi s nakládacím jeřábem a řadou možností konfigurace (beta).
Seznam změn 0.9.3.0:
Přidán vnitřní zvuk pro déšť a krupobití
Přidány pípání pro GPS,
Upravený zvuk brzd,
Znovu seřízený zadní posilovač zdvihu
Přidán čistě lesní jeřáb
Lesnický jeřáb je k dispozici za 24 200 EUR v sekci Lesnictví v sekci „Různé“. Lze jej připojit pouze k dlouhému Unimogu U1X50. Po připojení jeřábu lze do Unimogu naložit i krátkou korbu.
První Mercedes-Benz Unimog U 1250 byl vyroben v roce 1984 a poslední U 1650 z této těžké řady sjel z výrobní linky v roce 2002. Unimogy U 1250, U 1450 a U 1650 měly šestiválcový motor.
LS Unimog má následující vlastnosti:
– K dispozici jako U1250, U1450 a U1650
– Cena: 26 400 € – 46 400 €
– 6 verzí motoru od 125 do 241 koní
– Maximální rychlost: 80 km/h
– Konfigurovatelná přední a zadní hydraulika
– 18 skutečných barev Unimogu
– 28 kombinací pneumatik/kol
– Možnost pasažéra v multiplayeru
– Manuální propojení pomocí interaktivního ovládání
Další možnosti konfigurace:
– Okna suchá nebo mokrá v dešti
– Střešní klimatizace od firmy Behr
– Lesní klec
– Kukuřičný gril
– Přední ochranný rám
– Bull bar s dvojitými světlomety
– Držák ochranného rámu na střeše
– Žádný, jeden nebo dva rotující majáky
– S bočními polepy Unimogu nebo bez nich
– Tři varianty výfuku
– 4 další střešní okna
– Sluneční clona
– Monitor (připravený pro "skutečné GPS")
– Interaktivní ovládání nebo ovládání myší
– Připraveno pro precizní zemědělství
– Klakson se zvukem klaksonu
– Přední panel přepínatelný pomocí integrovaného obvodu
– Ochranná mřížka předního světla
– Podkova na mřížce chladiče
– Barevná konfigurace krytu
– Různé barvy a materiály pro podlahu postele
Ve srovnání s jinými vozidly LS má Unimog další funkční kontrolky:
– Směrová světla pro první a druhý přívěs
– Spropitné
– Pohon všech kol (s vylepšeným systémem vozidla)
– Diferenciál (s vylepšeným vozidlem)
– Ruční brzda (s vylepšeným vozidlem)
– Zapnutí vývodového hřídele (standardně u Giantů)
– Rotační maják (standardní výbava u Giants)
– Rezervní světlo (standardně u Giants)
– Kontrolka řazení (čtyři kontrolky uprostřed palubní desky)
Směrová světla v provedení s žárovkou do zásuvky byla speciálně navržena pro Unimog.
Samostatné závaží na betonové lůžko je k dispozici ke koupi v kategorii obchodu „Závaží“:
– Cena: 1 000 €
– Hmotnost: 1 400 kg
Krátký korby najdete v kategorii obchodu „Výměnné nástavby“:
– Cena: 5 500 € – 8 500 €
– Objem: 1 500 l – 3 800 l
– 5 konfigurací lůžek
Dlouhý korbový korbový systém najdete v kategorii obchodu „Výměnné nástavby“:
– Cena: 6 500 € – 9 500 €
– Objem: 2 500 l – 6 000 l
– 5 konfigurací lůžek
Přední hydraulický systém lze zakoupit za 1 500 EUR v kategorii obchodu „Různé“; poté jej lze kdykoli připevnit a odmontovat pomocí nástavce. Alternativně lze přední hydrauliku zakoupit jako součást konfigurace Unimogu; poté ji lze demontovat pouze v dílně. Samostatná přední hydraulika má výhodu v tom, že se snadněji připevňuje a odpojuje, ale nevýhodu v tom, že při nechtěném stisknutí tlačítka nástavce spadne, i když byla přední hydraulika nechtěně vybrána.
Jeřáb je k dispozici za 22 100 EUR v kategorii obchodu „Různé“; lze jej připojit pouze k dlouhému Unimogu U1X50. Jeřáb má hák pro nakládání velkých pytlů. Po připojení jeřábu může Unimog naložit i korbu krátké korby.
Drapač na klády je k dispozici za 2 100 EUR v sekci Lesnictví v sekci „Různé“. Drapač na klády je speciálně navržen pro jeřáb Unimog (viz výše). Pokud připojení drapáku k jeřábu nefunguje, otáčejte rotátorem jeřábu, dokud se neobjeví symbol připojení.
Dveře, zadní okno a střešní okno lze otevřít tažením myši se stisknutým tlačítkem myši (ovládání myší).
Plachta Unimogu se otevírá klávesou „N“ a plachta přívěsu klávesou „Y“.
Na rozdíl od obvyklého standardu Giants mohou být na oknech viditelné kapky deště, když prší, zatímco oblast stěračů zůstává čistá.
Volitelný mod RealGPS pro monitor můžete získat zde: Real GPS Mod | ModHub | Farming Simulator
Rádi bychom vyjádřili upřímné poděkování mnoha bývalým přispěvatelům, kteří nám dali svůj souhlas!
Bez nich by uvedení Unimogu na trh nebylo možné. Jsou to:
bm-modding (původní moddeři modelu)
Maxter (FH + jeho Unimog byl tehdy změřen)
FBM (Unimog byl týmovým projektem FBM v LS19)
Puma, Hunter4987, Bremi456 a sNiksnak (LS19)
Gnešský
Landmensch
Přispěvatelé aktuální verze LS25:
AlexL353_modding, PeterAH, WolfIQ, Oldenfarm
Zdroje s informacemi o použitých dílech naleznete v popisu modu.
Podpora na fóru Modding-Welt.
Doufám, že se vám Unimog bude líbit!
AlexL3533_modding, Modding-Welt (LS25), bm-modding (Urmodell)
Mitwirkende:
LS25: AlexL353_modding, PeterAH, WolfIQ, Oldenfarm
LS19 + LS22: PeterAH, WolfIQ, Oldenfarm, Gnescher
LS19: FBM-Team, Puma, Hunter4987, Bremi456, sNiksnak
LS13 + LS15: bm-modding, feat. MadMax, Maxter, Wopster
Infos zu verwendeten Teilen in der modDesc.