Univerzální automatické načítání v0.4.8.7

FS25 Jiné

Univerzální automatické načítání v0.4.8.7

Tato funkce automaticky aktualizuje výchozí trailery základní hry a aplikuje změny na všechny nové nebo stávající trailery na vaší farmě. Podrobné pokyny k úpravě vlastních trailerů nebo palet s mody naleznete v přiloženém souboru read-me. Užijte si bezproblémovou integraci a vylepšené funkce. Oficiální Github: https://github.com/loki79uk/FS25_UniversalAutoload

v0.4.8.7
Přidána 10% rezerva pro detekci palet
Předpokládám, že to byla jen chyba zaokrouhlování, možná horší, když palety nejsou správně vycentrovány na kořenovém uzlu.

v0.4.8.5
Přidána globální volba minLogLength (nastavuje minimální délku automaticky načítaných protokolů)
Do globálního menu nastavení přidána minLogLength
Nyní zobrazuje existující hodnoty (minLogLength a objectSpacing).
Načte vlastní hodnoty z XML nastavení modu a zaokrouhlí je na nejbližší hodnotu v nabídce.
Oprava chyby 1.9 se vztahuje pouze na verzi hry 1.9.0.1 (očekává se, že GIANTS ji opraví)

v0.4.8.4 – Doufejme, že JE TO FINALNÍ OPRAVA chyby v MP paletě
Vypadá to, že chyba postihla pouze palety, ne balíky ani klády.
přidávat objekty pouze tehdy, když je hra v režimu MP
přidávat objekty pouze tehdy, pokud se jedná o „vozidlo“ (např. paletu)
opravujte objekty pouze tehdy, když se již nepohybují
vyprázdnit stůl pro případ, že by bylo přidáno něco, co nemělo být přidáno nebo se později prodá
Poznámka : Zdá se, že GIANTS volá link() pro palety na straně klienta, protože oprava zahrnuje propojení objektu s kořenovým uzlem mapy (smazání existujících odkazů) na straně klienta. Volání stejného kódu pouze na serveru chování nezmění.

Také:
Odstraněno ladicí okno při detekci nových objektů.

v0.4.7.1 PŘIDANÝ VLAK
Přidány vagóny základní hry z map EU a USA
Aktualizované jazykové soubory z různých pull requestů

v0.4.7.0
Aplikujte korekci rychlosti na spouštěcí pozice
Nová strategie pro opravu chyby #108 (a pravděpodobně i několika dalších)
Mělo by to pomoci s chybami, kdy je zjištěný počet naložených palet nesprávný.
TAKÉ: Přidány nové funkce pro AD (viz chyba č. 211)

Také:

Výchozí konfigurace KRONE nyní nabízí zadní a boční nakládání
Možné vylepšení logiky načítání u problémů jako #288 a #290

POZNÁMKY K REŽIMU NAKLÁDÁNÍ PALET:
Režim sběru palet funguje pouze tehdy, když se nepohybuje (stejně jako u nakládání palet dříve)
Stejná klávesová zkratka (SHIFT-CRTL-R) se používá k aktivaci režimu balíku i režimu palety.
Aktivní režim určí, která položka (BALE nebo PALETA) bude detekována jako první.

POZNÁMKY:

Jak je obvyklé u velkých verzí, existuje zvýšená pravděpodobnost nových chyb. Vrátil jsem zpět některé provedené změny, abych kompenzoval nepoužívání detekce kolizí (overlapBox), takže je docela pravděpodobné, že jsem některé změny přehlédl, a i když mám několik testovacích scénářů v různých uložených hrách, které všechny prošly, nemůžu si každou možnost otestovat sám.

Pokud resetujete oblast v obchodě (shift-ctrl-kliknutí prostředním tlačítkem myši), pak by se výchozí zóna měla zvednout, dokud se nekoliduje se základnou. V budoucích verzích budu pracovat na používání těchto triků, abych zlepšil výchozí algoritmus detekce (zejména u přívěsů s logy).

SHRNUTÍ:
Singleplayer funguje tak, jak má, pro BALÍKY, PALETY a VELKÉ PYTLE
Multiplayer se zatím načítá bez pádů, ALE provedl jsem pouze základní testování. POUŽÍVÁNÍ NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ
Všechna nová vozidla se po zakoupení v obchodě automaticky načtou (viz níže).
Nastavení se načtou u všech platných vozidel v uložené hře, pokud jsou k dispozici.

NOVÉ FUNKCE:
Všechny palety, big-bagy a balíky jsou standardně podporovány
Automatická detekce zón nakládání přívěsů (v obchodě)
Uživatelské rozhraní pro úpravu velikosti nakládací zóny v obchodě před nákupem
Nejsou potřeba žádné externí konfigurační soubory!!

KONFIGURACE NAKLÁDACÍCH ZÓN:
Pro aktivaci úprav klikněte prostředním tlačítkem myši v obchodě.
Kliknutím pravým tlačítkem myši přetáhněte jednotlivé plochy
ALT-pravé kliknutí a tažení pro posunutí protilehlých plošek (použijte pro šířku)
SHIFT-kliknutí pravým tlačítkem myši a tažením přesunete celou zónu
CTRL s některým z výše uvedených pro jemné ovládání
SHIFT-CTRL kliknutím prostředním tlačítkem myši automaticky vypočítáte zónu od nuly (pokud to zpackáte)
Konfiguraci lze upravit v nastavení modu v XML (pokud víte, co děláte)

PLÁNOVANÉ FUNKCE:
Nabídka pro globální nastavení (v obchodě)
Před nákupem si v obchodě nastavte možnosti vozidla
Překonfigurujte vozidla v dílně
Režim sběru balíků
Přívěsy na klády (lze konfigurovat, ale zatím nic nenakládat)
Synchronizace nastavení pro více hráčů
Zobrazit ladicí displej v režimu multiplayeru
Vlastní klávesové zkratky

ZNÁMÉ PROBLÉMY:
Existující trailery v uložené hře nebudou automaticky načteny (dokud nebude hra restartovana s platným nastavením).
Úprava/přizpůsobení vozidla v dílně nemá žádný vliv na skutečné vozidlo.
Pozice objektů se v multiplayeru aktualizují pomalu.
Detekce objektů spouštěčem je v multiplayeru špatná (pomáhá s jejich přesunem)
Při ukládání her pro více hráčů se neukládá konfigurace vozidel

NEJDŘÍVE SI PŘEČTĚTE TOTO

Zdá se, že panuje velký zmatek ohledně toho, jak se nastavení ukládají a načítají:

Pokud již máte vozidlo v uložené hře před přidáním UAL, museli jste si pro vytvoření prostředí zakoupit další kopii stejného vozidla a poté restartovat uloženou hru, kterou chcete použít. Můžete si ho koupit v jakékoli uložené hře, samotný akt zakoupení vytvoří pro dané vozidlo globální výchozí nastavení.
V současné době se konfigurační soubor aktualizuje/ukládá (v nastavení modu) při KOUPĚ vozidla nebo při provedení změn na vozidle v dílně (např. pouze změna registrační značky). Toto je dočasné řešení, dokud nepřidám správné tlačítko pro „použití“ nového nastavení.
V multiplayerových hrách mohou všichni klienti upravovat vozidla, když si je zakoupí, ale konfigurace se ukládá pouze NA SERVERU. Výchozí nastavení serveru tedy nastaví poslední hráč, který jej upravoval. Individuální nastavení vozidel by mělo zůstat zachováno po zbytek hry, dokud nebude server restartován, poté by se výchozí nastavení použilo pro všechny. Potřebuji navrhnout lepší systém s oprávněními a správným grafickým rozhraním.

Pokud máte problémy s tím, že vozidlo vůbec nenakládá palety, je třeba zkontrolovat několik věcí.

Pokud se v ladicím okně (shift-ctrl-F12) nezobrazí načítací zóna, pak je nejpravděpodobnější, že je položka pro dané vozidlo v souboru nastavení modu poškozená. Zkuste soubor úplně smazat, nebo vyhledejte vozidlo, se kterým máte potíže, a položku pro toto vozidlo smažte.
Vyskytuje se problém s ukládáním konfigurace, pokud instalační cesta hry obsahuje dlouhé znaky (Unicode/non-ASCII), např. ruské nebo čínské znaky. V takovém případě se může stát, že se načítaný objem vůbec nezobrazí. Příčinu plně nerozumím, ale najdu řešení.
Je také možné, že ve hře prostě nemáte vybraný/aktivní přívěs. Stisknutím tlačítka „G“ přepnete vybraný přívěs z traktoru/nákladního vozu.

Kredity:
loki79uk





Jak používat Farming Simulator 25 mody

Vítejte v největší moddingové komunitě Farming Simulatoru. Stále si nejste jisti, k čemu slouží Farming Simulator 25 mods? Hra byla vyvinuta tak, aby podporovala modifikace (mody), které může vytvořit každý fanoušek. Mody tedy můžete použít k upgradu původní hry. Ano, souhlasíme s tím, že hra je již velmi dobrá, nicméně můžete mít pocit, že ve hře potřebujete více kombajnů, traktorů nebo jiných nástrojů. Navíc samotná hra nabízí různé typy modů, které mohou změnit hru, opravit některé chyby, které hráče obtěžují, nebo se jen pokusit udělat hru zajímavější. To je důvod, proč byste měli vyzkoušet FS25 mods. Vzhledem k tomu, že existuje mnoho různých FS 25 modů, instalace jednoho z nich hru trochu změní a stane se jedinečnou. Všechny LS25 mody jsou zcela zdarma, takže se nemusíte bát plateb nebo skrytých daní. Vyzkoušejte nyní Farming Simulator 25 mods a staňte se lepším farmářem.



Nejlepší FS25 Jiné mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!