Universal Autoload v0.4.5.8







Universal Autoload v0.4.5.8
Tato funkce automaticky aktualizuje výchozí upoutávky základní hry a aplikuje změny na všechny nové nebo stávající upoutávky na vaší farmě. Podrobné pokyny k přizpůsobení vlastních modifikačních přívěsů nebo palet naleznete v přiloženém souboru readme. Užijte si bezproblémovou integraci a vylepšené funkce. Oficiální Github: https://github.com/loki79uk/FS25_UniversalAutoload
v0.4.5.8
Dále snižte zatíženou šířku spouště
Šířka načteného spouštěcího rozpětí zvýšena o ~10 %
Zabraňte možné chybě při zobrazení ladění, když je neznámý typ kontejneru
Vyčištěny některé ladicí texty (POKUS ZNOVU NAČÍST se vytisklo, když byl aktivní AD nebo CP)
Také:
Výchozí konfigurace KRONE má nyní zadní načítání a boční načítání
Možné vylepšení logiky načítání pro problémy jako #288 a #290
POZNÁMKY K REŽIMU NAKLÁDÁNÍ PALET:
Režim sběru palet funguje pouze tehdy, když se nepohybuje (jako při nakládání palet dříve)
Stejná klávesová zkratka (SHIFT-CRTL-R) se používá k aktivaci režimu balíku i režimu palet
Která položka (BALE nebo PALETA) je detekována jako první, určí, který režim bude aktivní
POZNÁMKY:
Jak je obvyklé u hlavních verzí, existuje zvýšená šance na nové chyby. Vrátil jsem některé ze změn, které jsem provedl, abych kompenzoval nepoužívání detekce kolizí (overlapBox), takže je docela pravděpodobné, že jsem některé změny vynechal, a přestože mám několik testovacích scénářů v různých hrách, které všechny prošly, nemohu každou možnost vyzkoušet sám.
Pokud resetujete oblast v obchodě (Shift-Ctrl-střední kliknutí), měla by být nyní výchozí zóna zvednutá, dokud nebude kolidovat se základnou. Budu pracovat na používání těchto triků, abych v budoucích verzích lépe fungoval s výchozím detekčním algoritmem (zejména pro upoutávky protokolu).
SHRNUTÍ:
Single player funguje jak má pro BALES, PALETY a BIG-BAGy
Multiplayer se zatím načítá bez pádu, ALE udělal jsem pouze základní testování. POUŽÍVEJTE NA VLASTNÍ RIZIKO
Každé nové vozidlo bude po zakoupení v obchodě automaticky naloženo (viz níže)
Všechna platná vozidla v uložené hře načtou nastavení, pokud jsou k dispozici
NOVÉ FUNKCE:
Standardně jsou podporovány všechny palety, big-bagy a balíky
Automatická detekce nakládacích zón přívěsu (v obchodě)
Uživatelské rozhraní pro úpravu velikosti nakládací zóny v obchodě před nákupem
Nejsou potřeba žádné externí konfigurační soubory!!
KONFIGURACE OBLASTÍ NAKLÁDÁNÍ:
Kliknutím prostředním tlačítkem myši v obchodě aktivujte úpravy
Klepnutím pravým tlačítkem myši přetáhněte jednotlivé plochy
Kliknutím pravým tlačítkem ALT můžete přesunout protilehlé plochy (použijte pro šířku)
SHIFT-kliknutím pravým tlačítkem myši přesunete celou zónu
CTRL s kterýmkoli z výše uvedených pro jemné ovládání
SHIFT-CTRL prostřední kliknutí pro automatický výpočet zóny od začátku (pokud něco uděláte)
Konfiguraci lze upravit v nastavení modu XML (pokud víte, co děláte)
PLÁNOVANÉ VLASTNOSTI:
Menu pro globální nastavení (v obchodě)
Před nákupem nastavte možnosti vozidla v obchodě
Překonfigurujte vozidla v dílně
Režim sběru balíků
Upoutávky protokolu (lze nakonfigurovat, ale zatím nic nenačítat)
Synchronizace nastavení pro více hráčů
Zobrazit displej ladění v multiplayeru
Vlastní vázání na klíče
ZNÁMÉ PROBLÉMY:
Stávající upoutávky v uložené hře nebudou automaticky načteny (dokud nebude restartován s platnými nastaveními)
Úprava/přizpůsobení vozidla v dílně nemá žádný vliv na skutečné vozidlo
Pozice objektů se v multiplayeru aktualizují pomalu
Detekce spouštění objektů je v multiplayeru špatná (pomáhá s nimi pohybovat)
Žádné ukládání konfigurací vozidla při ukládání her pro více hráčů
PŘEČTĚTE SI TOTO
Zdá se, že existuje mnoho nejasností ohledně toho, jak se nastavení ukládají a načítají:
Pokud již máte vozidlo v uložené hře před přidáním UAL, musíte si zakoupit další kopii stejného vozidla, abyste vytvořili nastavení, a poté restartujte uloženou hru, kterou chcete použít. Můžete si ho koupit v jakékoli savegame, pouze jeho zakoupením vytvoříte pro dané vozidlo globální výchozí nastavení.
V tuto chvíli se konfigurační soubor aktualizuje/ukládá (v nastavení modu), když si KOUPÍTE vozidlo nebo když na vozidle provedete změny v dílně (např. jen výměna SPZ). Toto je dočasné řešení, dokud nepřidám správné tlačítko pro „aplikaci“ nových nastavení.
Ve hrách pro více hráčů mohou všichni klienti upravovat vozidla, když si jedno zakoupí, ale konfigurace se uloží pouze NA SERVERU. Výchozí nastavení serveru tedy nastaví hráč, který jej upravoval jako poslední. Nastavení jednotlivých vozidel by mělo přetrvávat po zbytek hry, dokud nebude server restartován, poté se výchozí nastavení použije na všechny. Potřebuji navrhnout lepší systém s oprávněními a pořádným GUI menu.
Pokud máte problémy s vozidlem, které vůbec nenakládá palety, je třeba zkontrolovat několik věcí
Pokud nevidíte načítací zónu s ladicím displejem (shift-ctrl-F12), pak je nejpravděpodobnější, že záznam pro toto vozidlo je poškozen v souboru nastavení modu. Zkuste soubor úplně smazat nebo vyhledejte vozidlo, se kterým máte potíže, a smažte záznam pro toto vozidlo.
Při ukládání konfigurací nastává problém, když cesta instalace hry obsahuje široké znaky (unicode/non-ascii), např. ruské nebo čínské znaky. Když k tomu dojde, dostanete problém, že se objem načítání vůbec nezobrazí. Nerozumím úplně příčině, ale vymyslím řešení.
Je také možné, že jednoduše nemáte vybraný/aktivní trailer ve hře. Stiskněte „G“ pro vyřazení vybraného nářadí z vašeho traktoru/kamionu.
loki79uk