Víceovocná edice Silverrun Forest V1.0.0.1






Víceovocná edice Silverrun Forest V1.0.0.1
Říká se, že když jsi hloupý, nikomu o tom neříkej. Ale já se teď chlubím.
S úpravami Silverrunu jsem začal krátce po Horsch AgroVation, ale mapa se mi nenačetla. Dokud jsem znovu nezkontroloval originál. FoliageMultiLayer na originále měl velikost 11 6 6, takže gdm, které jsem se snažil převést na 12 6 6, s tím pythonovým skriptem nefungovalo. Po pár hodinách jsem zjistil, že to není nutné převádět, 11 6 6 by mi stačilo k přidání mého multiovoce.
Takže tady to je. Nic se od originálu nezměnilo, všechny nové fillTypes a factory jsou tam (musel jsem je přidat do mého fillTypes.xml a dalších xml souborů).
Užijte si to! Podrobnosti o tom, co bylo přidáno, najdete v mé úpravě Riverbend Springs nebo v prefabu Multifruit.
V1.0.0.1
– odstraněn vlastní skript pro hnojení, protože nyní, s aktualizovaným Precission Farming, bude kompost fungovat pouze s řádky uvedenými v map.xml, takže není potřeba tento skript ani vlastní soubor precission farming.xml, pouze potřebné řádky pro kompost a nové plodiny;
– odstraněn také soubor sprayTypes.xml, protože postačí jednoduchý kód v souboru map.xml:
– odstraněn duplicitní řádek s cibulí v jazykových souborech (hra již cibuli přidala v jazykových souborech základní hry)
– opraveny názvy XML pro některé jazyky a přidány chybějící názvy ze seznamu herních jazyků (zjištěno při práci s Horschem a Silverrunem)
Jinkou89, GIANTS Software
