Výchozí typy v1.0.0.5


Výchozí typy v1.0.0.5
v1.0.0.5:
- Aktualizovaný způsob načítání výchozích nastavení by měl být nyní efektivnější
- Přidána kontrola pro dvojitě registrované typy výplní
- Opravy drobných chyb
Toto je malý doplněk, který mění způsob načítání typů náplní a druhů ovoce. Normálně se nejprve načtou soubory xml z instalačních složek hry, poté se načtou informace o mapě a přidají se k existujícím položkám.
To umožňuje tvůrcům map vytvořit ze svých mapových konfigurací základní konfiguraci a zcela obejít instalační soubory hry. To umožňuje větší flexibilitu a kontrolu při nastavování typů map a také řeší některé problémy, které mohou pocházet z připojení k existujícím záznamům.
Aktivace je stejně jednoduchá jako zkopírování xml souborů, které chcete použít jako nový podklad, do vaší mapy a použití klíče thDefaultTypes v souboru map.xml. Příklady jsou obsaženy ve složce sdk tohoto modu.
Aktuálně podporované:
- maps_fillTypes.xml (konfigurace typu výplně)
- maps_fruitTypes.xml (konfigurace typu ovoce)
Aktivace je stejně jednoduchá jako zkopírování konfiguračních souborů xml z instalační složky hry do mapy a poté pomocí klíče thDefaultTypes v souboru map.xml. Příklady jsou obsaženy ve složce sdk tohoto modu.
Příklady:
<fruitTypes filename=”cesta/k/maps_fruitTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>
<fillTypes filename=”cesta/k/maps_fillTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>
Také, a to je pouze proces načítání vanilla, když zadáte externí název souboru (např. maps_fruitTypes.xml nebo maps_fillTypes.xml”), musíte také zkopírovat všechny související informace z vašeho map.xml do souboru, který jste zadali jako w ell. Hra se standardně načítá buď ze souboru, který určíte, nebo z map.xml, nikoli z obou.
Například vše v sekci <fruitTypes> (kromě ukazatele na název souboru a klíče thDefaultTypes) by bylo nutné zkopírovat do souboru maps_fruitTypes.xml vloženého do mapy. Kromě toho věci, které se běžně nacházejí v maps_fruitTypes.xml, jako je <fruitTypeCategories>, by měly být také zkopírovány z vašeho map.xml do vašeho maps_fruitTypes.xml.
Konečně, konstanta $data filename nadále funguje, pokud mohu říci. Nemusíte kopírovat všechny soubory listů a textur nebo něco podobného. Stačí hlavní konfigurační xml(y) a jít odtud.
Poznámka: Toto také řeší aktuální problém dvojité registrace typu ovoce při pokusu o změnu hodnot vanilkového ovoce/typu náplně. Dvojité registrace zobrazí varování a pokusí se provést vlastní opravu, pokud je tento mod povolen. Pro tuto funkci NEMUSÍTE upravovat mapu. To je umožněno pouze aktivací modu.
Kredity:ThundRFS