Výchozí typy v1.0.0.5

FS25 Jiné

Výchozí typy v1.0.0.5

v1.0.0.5:

  • Aktualizovaný způsob načítání výchozích nastavení by měl být nyní efektivnější
  • Přidána kontrola pro dvojitě registrované typy výplní
  • Opravy drobných chyb

Toto je malý doplněk, který mění způsob načítání typů náplní a druhů ovoce. Normálně se nejprve načtou soubory xml z instalačních složek hry, poté se načtou informace o mapě a přidají se k existujícím položkám.

To umožňuje tvůrcům map vytvořit ze svých mapových konfigurací základní konfiguraci a zcela obejít instalační soubory hry. To umožňuje větší flexibilitu a kontrolu při nastavování typů map a také řeší některé problémy, které mohou pocházet z připojení k existujícím záznamům.

Aktivace je stejně jednoduchá jako zkopírování xml souborů, které chcete použít jako nový podklad, do vaší mapy a použití klíče thDefaultTypes v souboru map.xml. Příklady jsou obsaženy ve složce sdk tohoto modu.

Aktuálně podporované:

  • maps_fillTypes.xml (konfigurace typu výplně)
  • maps_fruitTypes.xml (konfigurace typu ovoce)

Aktivace je stejně jednoduchá jako zkopírování konfiguračních souborů xml z instalační složky hry do mapy a poté pomocí klíče thDefaultTypes v souboru map.xml. Příklady jsou obsaženy ve složce sdk tohoto modu.

Příklady:
<fruitTypes filename=”cesta/k/maps_fruitTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>
<fillTypes filename=”cesta/k/maps_fillTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>

Také, a to je pouze proces načítání vanilla, když zadáte externí název souboru (např. maps_fruitTypes.xml nebo maps_fillTypes.xml”), musíte také zkopírovat všechny související informace z vašeho map.xml do souboru, který jste zadali jako w ell. Hra se standardně načítá buď ze souboru, který určíte, nebo z map.xml, nikoli z obou.

Například vše v sekci <fruitTypes> (kromě ukazatele na název souboru a klíče thDefaultTypes) by bylo nutné zkopírovat do souboru maps_fruitTypes.xml vloženého do mapy. Kromě toho věci, které se běžně nacházejí v maps_fruitTypes.xml, jako je <fruitTypeCategories>, by měly být také zkopírovány z vašeho map.xml do vašeho maps_fruitTypes.xml.

Konečně, konstanta $data filename nadále funguje, pokud mohu říci. Nemusíte kopírovat všechny soubory listů a textur nebo něco podobného. Stačí hlavní konfigurační xml(y) a jít odtud.

Poznámka: Toto také řeší aktuální problém dvojité registrace typu ovoce při pokusu o změnu hodnot vanilkového ovoce/typu náplně. Dvojité registrace zobrazí varování a pokusí se provést vlastní opravu, pokud je tento mod povolen. Pro tuto funkci NEMUSÍTE upravovat mapu. To je umožněno pouze aktivací modu.

Kredity:
ThundRFS





Jak používat Farming Simulator 25 mody

Vítejte v největší moddingové komunitě Farming Simulatoru. Stále si nejste jisti, k čemu slouží Farming Simulator 25 mods? Hra byla vyvinuta tak, aby podporovala modifikace (mody), které může vytvořit každý fanoušek. Mody tedy můžete použít k upgradu původní hry. Ano, souhlasíme s tím, že hra je již velmi dobrá, nicméně můžete mít pocit, že ve hře potřebujete více kombajnů, traktorů nebo jiných nástrojů. Navíc samotná hra nabízí různé typy modů, které mohou změnit hru, opravit některé chyby, které hráče obtěžují, nebo se jen pokusit udělat hru zajímavější. To je důvod, proč byste měli vyzkoušet FS25 mods. Vzhledem k tomu, že existuje mnoho různých FS 25 modů, instalace jednoho z nich hru trochu změní a stane se jedinečnou. Všechny LS25 mody jsou zcela zdarma, takže se nemusíte bát plateb nebo skrytých daní. Vyzkoušejte nyní Farming Simulator 25 mods a staňte se lepším farmářem.



Nejlepší FS25 Jiné mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!