Výchozí typy V1.0.1.0


Výchozí typy V1.0.1.0
Toto je malý doplněk, který mění způsob načítání typů náplní a druhů ovoce. Normálně se nejprve načtou soubory xml z instalačních složek hry, poté se načtou informace o mapě a přidají se k existujícím položkám.
Změny v této verzi 1.0.1:
Změna konfigurace, nyní vše nakonfigurováno v sekci <thDefaultTypes> xml mapy
Přidána možnost přesměrování hustotyMapHeightTypes
Přidána možnost přesměrování storeItems
Přidány možnosti blacklistu
Přidán zpětně kompatibilní kód
Aktualizace v1.0.0.5:
Aktualizovaný způsob načítání výchozích nastavení by měl být nyní efektivnější
Přidána kontrola pro dvojitě registrované typy výplní
Opravy drobných chyb
V1.0.0.3
– Nahraná starší verze, která stále měla typ kódu. To by nyní mělo být opraveno.
To je ve většině případů v pořádku. Existují však případy, kdy by tvůrci map chtěli změnit nebo odstranit věci, které normálně nelze změnit nebo odstranit.
To je místo, kde přichází na řadu Výchozí typy. Umožňuje tvůrcům map obejít určité instalační soubory xml hry ve prospěch souborů vložených do jejich mapy. To umožňuje úplnou kontrolu nad procesem konfigurace. Více kontroly však přichází se zvýšenou obtížností.
Například ve výchozí hře chyba xml způsobí, že se hra (často tiše) vrátí k již načtené výchozí hodnotě pro toto nastavení. Když přepíšete výchozí hodnoty, neexistuje žádná nouzová ani záchranná síť. Hodnota (nebo druh ovoce, typ náplně atd.) se nemusí vůbec načíst. Mějte to na paměti.
Aktuálně podporované:
maps_fillTypes.xml (konfigurace typu výplně)
maps_fruitTypes.xml (konfigurace typu ovoce)
Aktivace je stejně jednoduchá jako zkopírování konfiguračních souborů xml z instalační složky hry do mapy a poté pomocí klíče thDefaultTypes v souboru map.xml. Příklady jsou obsaženy ve složce sdk tohoto modu.
Příklady:
<fruitTypes filename=”cesta/k/maps_fruitTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>
<fillTypes filename=”cesta/k/maps_fillTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>
Také, a to je pouze proces načítání vanilla, když zadáte externí název souboru (tj. maps_fruitTypes.xml nebo maps_fillTypes.xml”), musíte také zkopírovat všechny související informace z vašeho map.xml do souboru, který jste určili. Hra se standardně načítá buď ze souboru, který určíte, nebo z map.xml, nikoli z obou.
Například vše v sekci <fruitTypes> (kromě ukazatele na název souboru a klíče thDefaultTypes) by bylo nutné zkopírovat do souboru maps_fruitTypes.xml vloženého do mapy. Kromě toho věci, které se běžně nacházejí v maps_fruitTypes.xml, jako je <fruitTypeCategories>, by měly být také zkopírovány z vašeho map.xml do vašeho maps_fruitTypes.xml.
Konečně, konstanta $data filename nadále funguje, pokud mohu říci. Nemusíte kopírovat všechny soubory listů a textur nebo něco podobného. Stačí hlavní konfigurační xml(y) a jít odtud.
Poznámka: Toto také řeší aktuální problém dvojité registrace typu ovoce při pokusu o změnu hodnot vanilkového ovoce/typu náplně. Dvojité registrace zobrazí varování a pokusí se provést vlastní opravu, pokud je tento mod povolen. Pro tuto funkci NEMUSÍTE upravovat mapu. To je umožněno pouze aktivací modu.
Kredity:ThundRFS