Výchozí typy V1.0.3.2


Výchozí typy V1.0.3.2
V1.0.3.2
Opraven problém, kdy se neznámý typ výplně používaný jako zástupný symbol, když jsou vozidla atd. prázdná, nevytvářel správně. To způsobovalo chybu při prvním zadání prázdného vozidla.
Nastavení jsem odstranil, protože to věci až moc komplikovalo.
V1.0.2.9
Aktualizováno na novou verzi hry (v1.7+). I když stará verze zůstává zachována pro mapy, které ji stále používají, funkčnost není zaručena. Základní konfigurace hry se změnila, takže i se starou verzí výchozích typů nemusí fungovat úplně podle očekávání.
Změnový protokol:
Přešlo se na konfiguraci spíše ve stylu černé listiny, protože základní hra nyní obsahuje funkci podobnou původní funkci přesměrování výchozích typů.
Přesměrování v základní hře je určeno hlavně pro typy ovoce (ostatní typy stále používají starou metodu přidání mapy jako první ve hře).
Typy výplní lze přepnout na novou metodu prvního načtení mapy (volitelné).
Opravuje problém se zaseknutím na 88 %, kdy umístitelná louka používá typ výplně, který cílové zvíře nenalezlo nebo nepodporuje.
„Omezené“ předměty (jako je sníh) již nelze odstranit. Toto je založeno na seznamu předmětů, o kterých je známo, že jsou pevně zakódovány ve hře.
Toto je malý doplněk, který mění způsob načítání typů výplní a ovoce. Obvykle se nejprve načtou soubory XML z instalačních složek hry, poté se načtou informace o mapě a přidají se k existujícím položkám. Ve většině případů je to v pořádku. Existují však případy, kdy tvůrci map chtějí změnit nebo odstranit věci, které normálně změnit nebo odstranit nelze.
A právě zde přicházejí na řadu výchozí typy. Umožňují tvůrcům map obejít určité soubory XML pro instalaci her ve prospěch těch, které jsou vloženy do jejich mapy. To umožňuje úplnou kontrolu nad procesem konfigurace. Větší kontrola však s sebou nese větší obtížnost.
Například ve výchozí hře by chyba v XML pouze způsobila, že se hra (často tiše) vrátí k již načtené výchozí hodnotě pro dané nastavení. Když výchozí hodnoty přepíšete, neexistuje žádná záložní ani bezpečnostní síť. Hodnota (nebo typ ovoce, typ výplně atd.) se nemusí vůbec načíst. Mějte to na paměti.
Aktuálně podporováno:
- maps_fillTypes.xml (konfigurace typu výplně)
- maps_fruitTypes.xml (konfigurace typu ovoce)
Aktivace je jednoduchá – stačí zkopírovat konfigurační XML soubor(y) ze složky s instalací hry na mapu a poté použít klíč thDefaultTypes v souboru map.xml. Příklady jsou součástí složky sdk tohoto modu.
Příklady:
<fruitTypes filename=”cesta/k/maps_fruitTypes.xml” thDefaultTypes=”true” />
<fillTypes filename="cesta/k/maps_fillTypes.xml" thDefaultTypes="true" />
Také, a to je jen základní proces načítání, když zadáte název externího souboru (např. maps_fruitTypes.xml nebo maps_fillTypes.xml), musíte také zkopírovat všechny související informace z vašeho map.xml do souboru, který jste zadali. Hra se ve výchozím nastavení načítá buď ze souboru, který zadáte , nebo z map.xml, nikoli z obojího.
Například vše v sekci <fruitTypes> (kromě ukazatele na název souboru a klíče thDefaultTypes) by bylo nutné zkopírovat do souboru maps_fruitTypes.xml, který je součástí vaší mapy. Kromě toho by bylo nutné do souboru maps_fruitTypes.xml zkopírovat i položky, které se obvykle nacházejí v souboru maps_fruitTypes.xml, jako například <fruitTypeCategories>.
Konečně, pokud vím, konstanta $data filename funguje i nadále. Nemusíte kopírovat všechny soubory s listím a texturami ani nic podobného. Stačí hlavní konfigurační XML a odtud pokračujte.
Poznámka: Toto také řeší aktuální problém s dvojitou registrací typu ovoce při pokusu o změnu hodnot typu ovoce/náplně u vanilkového ovoce. Dvojité registrace zobrazí varování a pokusí se o samoopravu, pokud je tento mod povolen. Pro tuto funkci NEMUSÍTE upravovat mapu. Toto se povolí pouhou aktivací modu.
Kredity:ThundRFS