Živý farmář V1.3.0.0







Živý farmář V1.3.0.0
Plnohodnotný systém života farmáře – přidává do hry nové parametry:
Sytost a energie.
Nyní hráč potřebuje jíst a odpočívat, aby zůstal ve formě.
Mod promění obyčejné farmaření ve skutečný simulátor přežití na farmě, ale bez přehánění – vše je vyvážené a pohodlné pro každodenní hraní.
KLÍČOVÉ VLASTNOSTI
Sytost.
Postupně se snižuje každou herní hodinu. (v nastavení je možnost volby)
Úplné vyčerpání způsobuje:
– Zvuky kručení v břiše;
– Rozmazané efekty a ztmavení obrazovky;
– Zpomalení pohybu;
– Náhodné „záchvaty hladu“ s vinětami a zvuky.
Energie (Energie)
Postupem času se to odebere. (v nastavení je možnost volby)
Obnovuje se během spánku (10–15 % za každou hodinu spánku).
Když je vaše hladina energie nízká:
– Chůze a obsluha zařízení se stává obtížnější;
– Obrazovka ztmavne, objeví se účinek únavy;
– Hráč může „usnout při chůzi“.
V nabídce staveb je kategorie pro jídelny.
Mod má inventář a batoh na předměty!
Různé budovy pro nákup a přípravu jídla.
Již existuje celá řada potravin, jako například:
– Burger
– Šiš kebab
– Káva
– Čaj
– Polévka
– Energický/á
– Pivo
– Vodka
– Koláče
– A další
Obecně to musíte cítit!
DŮLEŽITÉ!
Prosím, nahlaste jakékoli problémy, kterých si všimnete!
V1.3.0.0
– Opraveny chyby se spamem v multiplayeru ve skriptu TextMarkers.lua.
– Opraveny chyby a nedostatky u funkcí „Stall“ a „Kebab“. (nyní se zdá, že se položky normálně odesílají do inventáře a používají. Je potřeba více testů)
– Opraveny chyby s umisťovacími předměty pro vaření z ingrediencí (altán, gril). (nyní se zdá, že se předměty normálně odesílají do inventáře a používají. Je potřeba více testů)
– Nyní si v restauracích mohou zboží kupovat nejen ti, z jejichž farmy bylo zboží dodáno, ale i jiné farmy, a pokud je farma jiného hráče, pak farma, ze které bylo zboží dodáno, dostává procento.
– Různé drobné úpravy
BMProd
