Giants Editor V9.0.1
Giants Editor V9.0.1
– Podpora formátu Farming Simulator 22 i3d
– Přidána základní konverze modů z Farming Simulator 19 na Farming Simulator 22
+ Převádí mapy hustoty a přidává nové mapy hustoty
+ Převádí textury vzdálenosti pole
+ Převádí SunAdmirer, Nightlight, Nightlight2, NightIllumination onVytváří nové podmínky viditelnosti
+ Nahrazuje vlastní shadery
+ Převádí listí
+ Převést atributy vrstvy terénu
+ Přidat nové anotace pojmenování editoru pro mapy hustoty a informační vrstvy
+ Je vyžadováno několik ručních kroků:
++ Převeďte normální mapy terénu (přidejte kanál výšky, kanál plynulosti pohybu)
++ Převod textur vzdálenosti (alfa kanál je nyní hladkost)
– Přidána podpora pro i3d reference
– Přidán atribut „Uzamčená skupina“ pro jakýkoli uzel. Umožňuje vybírat zamčené skupiny místo jejich dětí
– Přidána zkratka pro vytvoření „uzamčené skupiny“ pro výběr: Ctrl + Shift + G
– Přidán nový režim malování sítě
– Přidán vodorovný posuvník do panelu scénografu
– Přidána funkce tlačítka myši „eroze“ v panelu úprav terénu
– Přidána podpora pro režim vysokého kontrastu systému Windows v panelu scénografu
– Přidán vyhledávací panel pro scénograf
– Přidány samostatné režimy Gizmo (Q: kombinovaný, E: škálování, R: rotace, T: překládání)
– Přidán režim první osoby
– Přidáno prefabrikované hodnocení
– Pevný pohyb s RMB + WASD
– Přidána podpora pro přidání více zvukových souborů do zdroje zvuku
– Opraveno selhání kopírování/vyjmutí/vložení při vkládání do stejného uzlu, který byl zkopírován/vyjmutí (vyjmutím a vrácením zpět získáte starý uzel)
– Přidána možnost editace názvu uzlu pomocí F2
– Přidána jednodušší geometrie k vytvoření (WASD + ctrl + mezerník + myš k ovládání, esc k ukončení)
– Přidána možnost změnit různá zaškrtávací políčka při výběru více objektů
– Přidána nová možnost vykreslení pomocné mřížky překladu při překládání v rovině
– Přidán správce vrstev terénu pro úpravu vrstev terénu
– Přidán dialog pro úpravy zkratek
– Přidán výběr obdélníkového objektu ve výřezu
– Přidána německá lokalizace
– Opravené smazání skupinových uzlů, když je vymazána historie zpět/znovu
– Vylepšený výběr objektů (vybírání)
– Přidána položka nabídky „Výchozí“ pro nabídku View/Debug/, která resetuje zobrazení ladění
– Přidána možnost přepínání, pokud lze vybrat nerenderovatelné objekty
– Přidána možnost přepínání, pokud lze vybrat splajny
– Hlavní výřez je odnímatelný
– Přidána možnost nahrazení „omezení textury“ pro malování textur
– Opravena aktualizace výřezu pro listí při vyřezávání terénu
– Přidáno uchopení také v místním režimu pro posun, rotaci a změnu měřítka
– Opraveno přetahování uzlů ve scénografu
– Přidány zkratky pro zvětšení a zmenšení velikosti Gizmo
– Přidány nové zkratky ALT+G, ALT+R, ALT+S pro resetování posunu, rotace a měřítka
– Přidána podpora CTRL+x,CTRL+c,CTRL+v pro vyjmutí, kopírování a vkládání v ovládání skriptu editoru
– Přidána podpora pro 3DConnexion SpaceMouse
– Esc ukončí aktuální režim malování
– Přidána možnost mít pojmenované rozevírací seznamy pro vrstvy podrobností terénu
– Přidána možnost dočasně povolit uchopení mřížky podržením „X“
GIANTS Software